White Christmas
S7, E9: In hopes of the perfect white Christmas she never had in Columbia, Gloria rents a cabin in the mountains for the whole family, including Andy, to celebrate the Christmas holiday. Unfortunately when they get there, it’s anything but; with unseasonably hot weather and a random unwelcomed guest, the family is in for an interesting holiday celebration!