White Knuckles
S6, E6: In Arkansas, Mike tries to keep a poker face while bidding on a 1944 Knucklehead Harley. Later, a random freestyle stop leads to a mega pick honey hole. Back in Iowa, Danielle gets fired up over a gun appraisal.