White Matter & the Ways Back
S2, E14: A mysterious death in an empty high rise leads Rosie and Villa to a former child star's inner circle. Rosie feels the effects of Donna's involvement at Magic City Lab. Revelations from Hornstock and Rosie bring their relationship to a new level.