Whitey's On The Moon
S1, E2: Recovered from their terrifying night, Leti and George luxuriate in their new surroundings, while Atticus grows suspicious of their Ardham Lodge hosts who unveil cryptic plans for Atticus' role in their upcoming "Sons of Adam" ceremony.