Who Are You, Really?
S6, E1: A group flees the Authority compound in the wake of Bill's reincarnation, Sam, Luna, and Emma evade guards, Alcide learns about the pack master job, Andy parents newborn human-faerie hybrids, and Governor Truman Burrell vows open season on vampires.