Who's Your Daddy?
S1, E3: The Inspectors search for clues that might link various suspects, including Erich Blunt, to Cindy Strauss' death. Meanwhile, Hildy is confronted by a young witness from a past investigation who worries for his mother's safety after she is physically abused by her new husband.