Why Is Tommy Still Alive?
S6, E4: Tasha sparks a new flame; Ghost utilises his resources in an attempt to kill Tommy; Tariq's in over his head with the Italians; Dre forms an unlikely alliance; Proctor hatches a plan to gain custody of his daughter.