Why Not Yesterday
S3, E6: Max is on a mission to fix systemic racism at New Amsterdam; Bloom treats a patient who reminds her things aren't as they seem; Sharpe is overwhelmed while tending to a family matter; Reynolds tries to keep his composure while treating a dad and son.