Why We Source
S2, E5: After Sarah breaks her agreement with Libby Dekaan, Hawk is arrested for eco-terrorism. While Abe gains Cal's trust, Cal tries to uncover the FBI mole inside the Movement. Eddie and Sarah reconnect in the wake of the threats to their broken family.