Wicked Lips
S1, E4: Judy and Martin take Gideon behind the scenes of the Gemstone enterprise; Eli tasks Kelvin with doing a satanic sweep for Dot, the rebellious teen daughter of the church's biggest donors; Chad's wife finds some disturbing emails.