Celebrity Ex on the Beach Will You Be My Girlfriend?
S1, E3: Calum is caught between two exes - Marissa and new arrival Victoria. Marissa is not happy. Joey has a big question for Lorena and Ashley get's friendzoned. (S1, ep3)