Wishful Thinking
S4, E8: Sam and Dean investigate a small town where a wishing well works so well that a teddy bear comes to life, someone wins the lottery and the town geek gets a hot girlfriend. The brothers realize, however, that while everyone is happy now, the end result could be disastrous.