Wok This Way
S13, E12: The chefs travel through San Francisco's Chinatown, winding up at chef Martin Yan's M.Y. China restaurant, where they use woks, then Umami Burger restaurateur Adam Fleischman tasks the chefs to create their own fast-casual restaurant concept.