Blue Bloods Women With Guns
S2, E16: When a well-known reporter, one of Frank's close friends, is nearly assaulted whist out with him, Danny and Jackie search for the would-be attacker. Meanwhile, Jamie's undercover case investigating the Sanfino family reaches an important point.