Chapter I: Words And Music
S1, E1: Exploring Branson's early years and the influence of his iconoclastic mother; as a dyslexic teenager, he leaves school at age 15 to create a magazine, leading to a mail-order record business and eventually Virgin Records and Virgin megastores.