Work Dating, Coded Lego & Robot Companions
S1, E2: Jonny and Jessy travel across Israel to find out what it took Danny from Algobrix to make supercharged coded Lego games, and Ron and the team, to create their revolutionary employment matching app. They also meet ElliQ, the AI Robot companion.