Worth the Wait
S1, E2: Ray and Eilyn compete for a Miami Beach renovation project to transform an outdated condo with a modern-day design. Meanwhile, Eilyn looks to finish a high-priced project in Coral Gables, Florida, but keeps running into unexpected roadblocks.