Write Off
S1, E1: On an epic road trip to a wedding in Spain with her sister Deb, Addie nearly collides with a speeding Porsche. Forced to give her ex, Dylan, and his best friend, Marcus a lift, the gang are stuck on the most awkward road trip imaginable.