Wrong Roads
S5, E9: As Boyd (Walton Goggins) makes a deadly bargain to help Ava (Joelle Carter), Raylan (Timothy Olyphant) and a hardboiled DEA agent team up to stop Mexican heroin from reaching Harlan. Guest starring Eric Roberts.