Influential with Katty Kay Wynton Marsalis
S3, E4: Wynton Marsalis tells Katty Kay about his journey from being a young, aspiring musician in New Orleans to one of the most celebrated figures in both jazz and classical music. Marsalis reflects on his early fame and the challenges that came with it.