Esports Unfold Xixo's journey from hobby player to pro
S2, E2: Sebastian ‘Xixo’ Bentert’s fear of boredom led to him to finding escape in the gaming world. Little did he know, but his hobby soon sparked his journey to becoming a top professional Hearthstone player.