Yankee White
S1, E1: While on Air Force One, a Navy Commander dies. Agents from the Navy NCIS decide to take the investigation into their own hands and force Secret Service Agent Kate Todd to help. The NCIS team then has to figure out if the Navy Officer's death was of natural causes or not.