Yard Sale
S4, E6: Jay and Gloria hold a yard sale to help Manny and Luke with their school's charity fundraiser, and the entire family pitches in: Phil feels pressured to both sell and buy something, Mitch and Cam help Claire assess Alex's new 'boy friend,' and Manny finds an old trunk that hides a secret Gloria wants to see remain a secret.