Yes
S5, E2: The Pope and Associates team dives into a new case that takes Olivia out of Washington and away from the President. Meanwhile, back at the White House, Fitz is determined to find who's responsible for causing the latest turn of events, and Abby receives unexpected guidance from a master of damage control as she struggles to catch a break.