You Decided That I Was Worth Saving
S8, E3: Enzo battles the forces controlling him; Bonnie faces a heartbreaking decision involving the two most important people in her life; Alaric researches an artefact he hopes will help save Damon and Enzo; Tyler Lockwood tries to talk sense into Damon.