You Don't Say No to Madrid
S1, E6: Maestro is due to end his career with a special bullfight in Madrid. The group gets ready to accompany him while Jero looks for David, who is focusing on his prosecutor exam. Las Ventas is the temple of bullfighting, but it could also be a trap.