Young England
S1, E8: Eight-part drama series about the early reign of Queen Victoria. A heavily pregnant Victoria attempts to preserve her independence at all costs - until a threat to her life leaves her in fear. She clashes with the overly-protective Albert as she fights to puts her country and people before her own personal needs.