You're So Vain, You Probably Think This Zit is About You
S1, E13: Lilly's dog eats her contact lenses and she is forced to wear her old, big, black-framed glasses - which she hates. Miley tells her not to be vain, but then Miley herself complains when a spot is added to her face on a skincare ad poster.