You're Still Here
S5, E11: As Alicia struggles to find her new role in the convoy, she's drawn to mysterious artwork. A simple scouting trip is derailed when she and Strand are thrust into a conflict between desperate survivors. Meanwhile, Morgan and Al hit a roadblock.