The Truth about Franco: Spain's Forgotten Dictatorship Zero Hour
S1, E3: At the end of the Second World War the cards in global politics were reshuffled, and the situation became critical for Franco because in Spain many suffered from his reign of terror. For that reason, there were many who wanted to topple him.