Daniil Trifonov on Making "BACH: The Art of Life" in Spatial Audio
On his 2021 album, BACH: The Art of Life, Daniil Trifonov explored the human side of one of the greatest composers of all time. In this short film, the Russian pianist and composer takes us inside the story of the album and reveals the thrilling possibilities—for creator and listener—of Spatial Audio.