DON'T LOOK NOW... WE'RE BEING SHOT AT!
In 1942, a Royal Air Force airplane is shot down over Paris. The three pilots parachute out into the city where they are taken in by two French resistance fighters. They embark on an incredible journey to guide the Englishmen to safety in the free zone.