Pet Sematary: Bloodlines
In 1969, a young Jud Crandall dreams of leaving his hometown of Ludlow, Maine behind, but soon discovers sinister secrets buried within. Jud is forced to confront a dark family history that will forever keep him connected to Ludlow.