In this poetic self-portrait, former Royal Swedish Ballet dancer Giovanni Bucchieri looks back on his life, loves and struggles with bipolar disorder. Mixing intimate home videos from the 90s of his decades-long relationship with dancer Louise, the film traces their youthful passion, artistic ambitions and the lingering ache of a love that never truly died.