10th & Wolf
A tense and moody mafia thriller inspired by true events, from the Academy Award Winning writer of Crash. A Marine Sergeant returns home from war to discover his family has become embroiled in a lethal mob war with the Philadelphia Mafia. Starring James Marsden (X-Men), Giovanni Ribisi (Avatar), Piper Perabo (Coyote Ugly), Oscar Nominee Dennis Hopper (Speed) and Val Kilmer (The Doors).