13 Faces du Valais
13 Faces du Valais is a journey through the heart of The canton of Valais. From the high peaks to the mouth of the Rhône. 13 faces and 13 facets, revealed during a journey over four seasons and told by 13 encounters through 13 districts. Through the eyes of these 13 characters we discover "their" Valais; enthusiastic, dynamic and athletic.