A Dog You Are
Set against the backdrop of a village swimming pool that becomes a focal point of daily peculiarities, Benjamin Laabmayr's first film delves into the unique blend of the mundane with the extraordinary. Through his lens, the everyday activities of the pool's visitors transform into a series of whimsical vignettes, weaving a narrative rich in humor and surreal observation.