A New Dawn
This programme celebrates three inspiring, emotionally uplifting pieces of music: Lili Boulanger's vibrant D'un matin de printemps, Joseph Bologne, Chevalier de Saint-Georges's virtuosic Violin Concerto in A Major, Op. 5, & Igor Stravinsky's epic Firebird Suite. Dynamic, imaginative writing for a large orchestra makes these irresistible orchestral works, showcasing the instrumentalists at their absolute best.