A Perfect Plan
In Isabelle's (Diane Kruger) family, every first marriage has ended in divorce. To circumvent the family's curse Isabelle devises a plan; marry and divorce a complete stranger before wedding her faultless fiancé Pierre. After her initial plan backfires she targets Jean-Yves, an adventurous yet quirky travel writer who she tries to manipulate with powers of seduction. A series of misadventures beset them as they take on Africa and then Moscow on a whirlwind succession, breaking Isabelle out of her comfortable routine existence. Despite her efforts to make him fall for her things don't go to plan and Isabelle experiences the rush of life on the edge. Will she discover that love doesn't always come in the perfect package?