A Simple Life
Since her teenage years, Ah Tao has worked as a servant for the Leung family. Now, after 60 years of service, she is looking after Roger, the only member of the family still resident in Hong Kong. One day Roger comes home from work to find that Ah Tao has suffered a stroke. He rushes her to hospital, where she announces that she wants to move permanently into a nursing home. Increasingly giving more and more time and attention to Ah Tao's needs, Roger comes to realise how much she means to him.