A Thin Line Between Love and Hate
Martin Lawrence stars as polished seducer Darnell Wright, a hopeless, smooth-talking lady's man and chauvinist--who doesn't take no for an answer--and Lynn Whitfield stars as Brandi Web, the self-assured, knockout beauty who says "no" in this stylish blend of comedy, suspense, hip-hop night life and morning-after revelations.With Brandi, Darnell finally finds the woman of his dreams, and he launches an all-out assault to win her heart. Ultimately, charm, lust and passion prevail, but he's about to discover the dangers of saying all the right things to the wrong woman--and learn the hard way that there's A Thin Line Between Love & Hate.