A War
Company commander Claus Michael Pedersen (Pilou Asbæk) and his men are stationed in an Afghan province. Meanwhile back in Denmark, Claus' wife Maria (Tuva Novotny) is trying to hold everyday life together with a husband at war and three children missing their father. During a routine mission, the soldiers are caught in heavy crossfire and in order to save his men, Claus makes a decision that has grave consequences for him - and his family back home.