Aeronaut
Ultra-short, lovingly made stop-motion animation about ten-year-old Kevin, who is growing up in a family with a tyrannical father. He wants to escape from this situation and dreams of becoming a pilot, finally leaving it all behind him – literally – with his little sister Jaimy. His dreams are symbolized by his beautiful new model aircraft, which he takes incredibly good care of. It is a symbol of the freedom he so longs for. But one day, his sister gets hold of this favorite toy, really putting his brotherly love to the test. Will he be able to recapture his dream without it falling apart? And what is really more important: the love between brother and sister, or his love of this inanimate object?