Albert Collins and The Icebreakers - Live At Rockpalast
Long improvisations and solos - also by his band around saxophonist and singer A.C. Reed - are emphase Albert Collins' reputation as an experienced soloist and brilliant entertainer.. This is a memorial for this master of the blues. This Rockpalast concert contains with 'If You Love Me Like You Say' and 'Frosty' two milestones of a fantastic career.