Alec Baldwin: Shock and Sadness
The prop gun that killed Halyna Hutchins was allegedly announced empty to everyone on set before being passed off to Alec Baldwin f or the rehearsal takes. This would lead to one of the most tragic events of film history where someone is shot and killed on set in almost 30 years. How did this happen? What went wrong? The terrible incident completely altered Mr. Baldwin's life and career.