All Cheerleaders Die
When tragedy rocks Blackfoot High, rebellious outsider Mäddy Killian shocks the student body by joining the cheerleading squad. This decision drives a rift between Mäddy and her ex-girlfriend Leena Miller - a loner who claims to practice the dark arts. After a confrontation with the football team, Mäddy and her new cheerleader friends are sent on a supernatural roller coaster ride which leaves a path of destruction none of them may be able to escape.