When 16-year-old Leila wakes up late one morning, she finds the neighbourhood silent and deserted. Everyone has mysteriously disappeared. Starting to wonder if she was the unique survivor of an unexplained disaster, Leila discovers four other teenagers: Dodji, Yvan, Camille and Terry. Together they will try to understand what happened and learn to survive in their world which has become hostile... But are they truly alone?