An Endless Summer
The Old Port, Notre-Dame de la Garde, and the famous skatepark "the Bowl" of Prado define Marseille. Since 1991, this skatepark has shaped urban culture. This exclusive documentary captures its impact over three decades, highlighting the "children of the Bowl," French Olympic hopefuls.