Aria le film
Using the example of her own artificially inseminated pregnancy, Emilie Jouvet presents the difficulties faced by queer people who wish to have children in France. This movie proposes a diversity of stories and reflections on motherhood, parenthood, the desire or not to have a child through a series of portraits shot on smartphones.