Art contest - Le Havre
With just one subject and 45 minutes on the clock, four artists go head-to-head in a public showdown of creativity. In the heart of Le Havre, they must create a unique artwork on the spot, turning a simple theme into a masterpiece. Will they rise to the challenge or crumble under pressure?